Jajka sadzone -serca

Kto chce takie jajka na śniadanie ? Prosto , a efekt ..? idealne na Walentynkowe śniadanie..Może ktoś się skusi i zrobi takie swojej Walentynce lub Walentemu  ..Każdy ma inne upodobania, ja np. lubię jajka bardziej ścięte i smażę z obu stron..

  • jajka
  • masło
  • sól, pieprz

Na patelni rozgrzać masło, wbić jajka.Posypać solą i pieprzem [ użyłam młynka do soli i pieprzu] , smażyć na wolnym ogniu do chwili, aż białko się zetnie a żółtko zostanie płynne.
Można również przewrócić na drugą stronę i usmażyć z obu stron.


Walentynki - czym TO się je?

Komentarze

  1. ostatnio trzymalam w reku taka patelnie i sie zastanawialam czy mi potrzebna, chyba sie jednak skusze bo wyglada to uroczo!

    zapraszam na mojego swiezo powstalego bloga
    www.bogotowazkazdymoze.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poprosze! Nawet nie musi byc koniecznie w Walentynki!
    :)

    Milo, ze bierzesz udzial w akcji.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.